LUKISAN HATI

LUKISAN HATI
RM 11.05 

Pengarang : Armie Zafran
Penerbit : PTS One Sdn Bhd
ISBN : 983-3357-35-0
Muka Surat : 176 halaman
Status Stok : ADA






SINOPSIS :

 Novel remaja ini mengupas kehidupan beberapa orang pelajar kolej yang berhadapan dengan masalah persahabatan dan percintaan.

Azam pelajar pintar kursus kejuruteraan. Juga dikenali sebagai Badak alias Comot.
Rozana aka Tupai Tanah sahabat baik Azam yang sering bertengkar dengan Azam. Dia juga satu-satunya pelajar perempuan kursus kejuruteraan selepas Syakila berhenti belajar.
Syakila aka Comot menghilang sebelum sempat menghabiskan pengajian tanpa sebab yang tidak diketahui sesiapa kecuali Rozana.
Rizal, Buaya Darat yang mengharu-birukan persahabatan mereka.
Muna, bayangan Syakila yang hadir bagi melunaskan dendam yang terpendam.
“Bila masa aku janji dengan kau ni?” Selar aku kembali.
Azam terdiam, memang benar aku tidak pernah berjanji hendak memakai tudung. Azam cuma mengandaikan aku akan memakai tudung. Azam yang marah dengan perbuatan aku mula mencekak pinggang di hadapanku. Perangai Azam inilah yang membuatkan darah aku naik ke kepala.
“Rizal tak bagi aku pakai tudung, dia cakap buat apa aku nak sorokkan kecantikan semulajadiku!” Aku berterus terang dengan Azam.
 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 . NOVELLA ZONE. All rights reserved. Designed by Nanaliyana.