MERAH CINTA KITA (3) - KISYAH BUDAK JUNIOR MASTERCHEF


MERAH CINTA KITA (3) - KISYAH BUDAK JUNIOR MASTERCHEF
RM 15.30

Pengarang : Penulis Buku Prima
Penerbit : Buku Prima Sdn Bhd
ISBN : 978-967-0184-82-1
Mukasurat : 208 Halaman
Status Stok : ADA




SINOPSIS :
Siri Merah Cinta Kita merupakan himpunan novelet yang pasti adik-adik enjoy! Siri ini memaparkan kisah pelbagai konflik yang dialami gadis remaja masa kini. Setiap buku dalam siri ini adalah sangat istimewa kerana mempunyai 5 buah novelet, kesemua muka suratnya berwarna-warni dan mempunyai ilustrasi yang sangat menarik! Pastikan adik-adik mengumpul kesemua buku dalam siri ini. Semoga enjoy membaca!
- Kisyah Budak Junior Masterchef
 
 “Along cuma nak adik along yang manja ni berubah jadi lebih baik. Nanti kalau mama nak kahwinkan, taklah mama malu. Masak nasi tak pandai. Goreng telur tak pandai. Malu tau.”
 
- Perangkap Sugardaddy
 
 “Siapa kata kamu akan tinggal sebilik dengan saya? Itu berdosa namanya. Saya akan sewakan bilik lain untuk kamu. Kamu anggaplah ini adalah hadiah daripada saya.”

- Qistina Obses Facebook!
“Ayah tak mahu Qistina terus begini. Ayah tak larang Qistina berFB atau bermain game. Tapi Qistina perlu faham apa yang perlu diutamakan.”
- Kasut Bola Syafika “Aku dah kata, budak tu bijak. Sibuk main bola pun masih jadi top student! Kamu kena beri dia peluang. Sampai masa, tahulah dia nak memilih. Nak jadi pemain bola atau jadi doktor macam yang kamu mahu!”
- Shazrina dan Sweetie…
“Betul, aku nampak sweetie tu belakang Jobin. Dia tengah mengepak-ngepak tapi sweetie tu cuma berdiri setempat saja di belakang dia. Sebab tu aku jerit.”

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 . NOVELLA ZONE. All rights reserved. Designed by Nanaliyana.